Współpraca |
Klient podpisuje z nami umowę, a potem pilnuje tylko zbierania dokumentów odzwierciedlających jego działalność gospodarczą - chodzi o dowody sprzedaży, czyli faktury bądü rachunki, oraz o dokumenty zakupu. W ustalonym przez obie strony terminie plik dokumentów zostaje przekazany do naszego biura (odbiera go od klienta nasz kurier albo klient przywozi sam - w zależności od tego, jaki sposób bardziej mu odpowiada).
Na podstawie otrzymanych dokumentów nasze biuro prowadzi firmowe księgi rachunkowe, księgi przychodów i rozchodów, rejestr sprzedaży i zakupów do podatku VAT, ewidencję środków trwałych, ewidencję wyposażenia, karty wynagrodzeń pracowników.
Możemy również prowadzić obsługę kadrowo-płacową.
Przygotowujemy wszystkie wymagane przez prawo deklaracje i sprawozdania, które przed upływem obowiązującego terminu składamy w odpowiednich urzędach.
Na życzenie klientów reprezentujemy ich w urzędach, w postępowaniu podatkowym, przejmujemy na siebie kontakty z organem kontrolującym, wysyłamy korespondencję firmową. W każdej chwili udzielamy potrzebnych porad i wyjaśnień. Nasi pracownicy mają duże doswiadczenie w prowadzeniu dokumentacji, a w razie jakichkolwiek wątpliwości zasięgają opinii prawnika - specjalisty w dziedzinie prawa podatkowego.
Za swoje usługi wystawiamy klientom faktury VAT, które wlicza się w koszty uzyskania przychodu.
Profesjonalizm naszych pracowników stanowi gwarancję, że poradzą sobie z prowadzeniem dokumentacji nawet największej firmy. Ale z jednakowym zaangażowaniem pomagamy także małym przedsiębiorstwom. Owszem, stawki za naszą pracę są adekwatne do poziomu świadczonych usług, jednak uważamy, że na naszą pomoc stać każdego klienta. Porządek w dokumentacji i poczucie bezpieczeństwa to dla przedsiębiorcy wartości nadrzędne. |