advert 1

Kontakt

P.H.U. JOVIX
ul. Jagiellońska 60
03-307 Warszawa
tel.: /022/ 619-19-06
tel./fax: /022/ 670-04-82
os. kontaktowe:
Krystyna Owczarek i Jerzy Owczarek
e-mail: jovix@jovix.pl
We have 4 guests online
Współpraca

Klient podpisuje z nami umowę, a potem pilnuje tylko zbierania dokumentów odzwierciedlających jego działalność gospodarczą - chodzi o dowody sprzedaży, czyli faktury bądü rachunki, oraz o dokumenty zakupu. W ustalonym przez obie strony terminie plik dokumentów zostaje przekazany do naszego biura (odbiera go od klienta nasz kurier albo klient przywozi sam - w zależności od tego, jaki sposób bardziej mu odpowiada).

 

Na podstawie otrzymanych dokumentów nasze biuro prowadzi firmowe księgi rachunkowe, księgi przychodów i rozchodów, rejestr sprzedaży i zakupów do podatku VAT, ewidencję środków trwałych, ewidencję wyposażenia, karty wynagrodzeń pracowników.

 

Możemy również prowadzić obsługę kadrowo-płacową.

 

Przygotowujemy wszystkie wymagane przez prawo deklaracje i sprawozdania, które przed upływem obowiązującego terminu składamy w odpowiednich urzędach.

 

Na życzenie klientów reprezentujemy ich w urzędach, w postępowaniu podatkowym, przejmujemy na siebie kontakty z organem kontrolującym, wysyłamy korespondencję firmową. W każdej chwili udzielamy potrzebnych porad i wyjaśnień. Nasi pracownicy mają duże doswiadczenie w prowadzeniu dokumentacji, a w razie jakichkolwiek wątpliwości zasięgają opinii prawnika - specjalisty w dziedzinie prawa podatkowego.

 

Za swoje usługi wystawiamy klientom faktury VAT, które wlicza się w koszty uzyskania przychodu.

 

Profesjonalizm naszych pracowników stanowi gwarancję, że poradzą sobie z prowadzeniem dokumentacji nawet największej firmy. Ale z jednakowym zaangażowaniem pomagamy także małym przedsiębiorstwom. Owszem, stawki za naszą pracę są adekwatne do poziomu świadczonych usług, jednak uważamy, że na naszą pomoc stać każdego klienta. Porządek w dokumentacji i poczucie bezpieczeństwa to dla przedsiębiorcy wartości nadrzędne.